Prywatna Pracownia Pedagogiczna, Olsztyn, ul. Grabowa 16, tel. 506 471 565

O mnie

Marianna Burdyło

  • pedagog
  • logopeda
  • terapeuta pedagogiczny
  • nauczyciel nauczania początkowego

Kwalifikacje zawodowe

  • dyplom mgr pedagogiki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie
  • dyplom Podyplomowych Studiów Terapii Pedagogicznej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie
  • dyplom Podyplomowych Studiów Logopedii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • I stopień specjalizacji zawodowej w zakresie nauczania początkowego
  • egzaminator sprawdzianu w sześcioletniej szkole podstawowej

Doskonalenie zawodowe

          Kursy

  • Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania (2015 r.)
  • Diagnoza i terapia afazji (2009 r.)
  • Diagnoza i rehabilitacja ortoptyczna w dysleksji (2009 r.)
  • Dziecko nadpobudliwe - wychowywać czy leczyć? (2008 r.)
  • Metody terapii indywidualnej dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (2008 r.)
  • System zapewniania jakości pracy szkoły/placówki (2005 r.)
  • Tworzenie szkolnego systemu zapewniania jakości (2003 r.)
  • Mierzenie jakości pracy szkół i placówek (2003 r.)
  • Dysleksja - teoria, podstawy diagnozy i terapii (1995 r.)
  • Kompetencje kluczowe w nauczaniu zintegrowanym (1999 r.)

          Warsztaty

  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej (2010 r.)
  • Konstruowanie narzędzi do badania jakości pracy uczniów (2001 r.)
  • Metody pracy z uczniem inspirowane pedagogiką C. Freineta (2000 r.)
  • Budowanie Wewnątrzszkolnego Doskonalenia Nauczycieli (1999 r.)
  • Projektowanie - program wychowawczy szkoły (1999 r.)
  • Terapia pedagogiczna starszych uczniów dyslektycznych (1996 r.)
  • Terapia pedagogiczna uczniów w młodszym wieku szkolnym (1995 r.)
  • Logoterapia (1993 r.)

          Szkolenia

  • Jak komunikować się z rodzicem i dzieckiem? (2016 r.)
  • Dziecko prowokujące - trudny rodzic (2016 r.)
  • Propozycja terapii specyficznych zaburzeń w rozwoju językowym (2013 r.)
  • Praca z uczniem nadpobudliwym psychoruchowo (2007 r.)
  • Ewaluacja szkolnych systemów badania osiągnięć edukacyjnych uczniów (2006 r.)
  • Diagnozowanie i badanie osiągnięć uczniów (2004 r.)
  • Plany wynikowe (2004 r.)
  • Unia Europejska - historia, instytucje, polityki oraz proces integracji Polski z UE (2003 r.)
  • Wspieranie zdolności twórczych uczniów w edukacji wczesnoszkolnej (2001 r.)
  • Metody i techniki aktywizujące (2001 r.)
  • Awans zawodowy nauczycieli (2001 r.)
  • Psychologiczne, prawne i społeczne aspekty przemocy (2000 r.)

          Konferencje

  • Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna - Jak skutecznie wspierać rozwój mowy u dzieci - Wyzwania stojące przed współczesnym logopedą (2017 r.)
  • Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna - Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii (2013 r.)
  • Międzynarodowa konferencja SLI - Specyficzne zaburzenia językowe. Diagnoza, prognoza, interwencja (2012 r.)
  • Wczesna interwencja logopedyczna (2010 r.)
  • Trudności w porozumiewaniu się językowym jako problem interdyscyplinarny (2008 r.)
  • Od diagnozy do terapii logopedycznej w dysfunkcjach ośrodkowego układu nerwowego (2006 r.)
  • Ewaluacja a praktyka pedagogiczna (2005 r.)
  • Rodzice, nauczyciele, uczniowie - partnerzy w procesie wychowania (2004 r.)
  • Wsparcie logopedyczne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów z zaburzeniami mowy (2003 r.)
  • Zarządzanie strategiczne - wybór i budowanie strategii działania organizacji (2003 r.)
  • Jak wspierać rozwój zawodowy nauczycieli (2001 r.)

Stopień awansu zawodowego

        nauczyciel dyplomowany

Doświadczenie zawodowe

  • terapeuta w zakresie zajęć logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych
  • nauczyciel  przedszkola
  • dyrektor przedszkola
  • nauczyciel nauczania zintegrowanego
  • prowadzenie szkoleń dla nauczycieli
  • nadzór pedagogiczny
  • opracowanie metod i form pracy pedagogicznej (współpraca z wydawnictwem)